martes, 6 de abril de 2010

Proiektuen aurkezpena

Josu, Maria Erika eta Eider gara eta blog honetako sortzaileeak gara, taldekide bakoitzak, proiektu berritzaile bati buruz eskegiko du informazioa, bideoak...

Nik neuk (Josu), aukeratu dudan proiektu berritzailea, denok ezagutzen duzuen Amara Berri Sistema da, alde batetik gertutik ezagutzen dudalako eta oso interesgarria iruditzen zaidalako, eta beste alde batetik, magisteritzako I. eta II. praktikumak Bermeoko eskolan egin ditudalako, eta honetan, Amara Berri Sistema jarraitzen dutelako, beraz, nire praktikaldiarekin ere lotuko dut.

Ni ( Eider) aukeratu dudan proiektu berritzailea Ikasys proiektua izan da. Gaur egungo eskoletan martxan jarri den proiektu oso interesgarria da, hala ere, nire ustetan ikasleok ez dugu proiektua osotasunean ezagutzen, informazioa ez dugulako, nola funtzionatzen duen ikusi ez dugulako... Ondorioz, proiektu honi buruz dagoen informazioa isladatuko dut baita proiektu honi buruz dudan iritzia ere.

Nik neuk (Maria) aukeratu dudan proiektu berrritzailea, Txanela da.
Proiektu hau aukeratzearen arrazoia izan da, praktiketan egon naizen bitartean, txanela proiektuarekin lan egin nuela eta proiektua oso interesgarria iruditu zitzaidan. Beraz, blog honen bidez jende guztiari erakutsi nahi diogu proiektuaren erabilera.

Ni Erika naiz eta aukeratu dudan proiektu berritzailea informazio eta komunikazio teknologia (IKT) da. Bizi dugun une honetan hezkuntzak aldaketa sakonak jasatzen eta jasango ditu, ildo horretan hezkuntzan parte hartzen dugun guztiok(ikasleak, irakasleak eta gurasoak)ikuspegi berrietara hurbiltzeko aurrerapausuak ematen joan behar ditugu. Hau dela eta,IKT proiketuaren bidez gizartean hain azkar ematen diren aldaketetara egokitzen jakingo dugu. Nire helburua proiektua zer den eta nola erabiltzen den zuei jakinaraztea da gizartean ematen diren aldaketetara egokitzeko.

Proiektu berritzaile hauei buruz jarriko dugun informazioa baliagarria eta interesgarria izatea espero dugu, irakaskuntza munduan gaudenoi suertatu dakiguke proiektu hauetan lan egitea, eta gutxieneko informazio jakin behar dugula uste dugu. Aipatu behar dugu, Proiektu Berritzaile hauetaz aparte, hezkuntzari buruz aurki dezakegun informazio interesgarria ere zuekin konpartituko dugula.

No hay comentarios: